felicia. ska skärpa mig med uppdateringen..

Shoo, haha igår skrev jag typ inte heller alltså HAHA föööörlåt :) Men deckar precis när ja kommer hem, fett synd hahaha. Iallafall igår va hos evin efter plugget & sådära, skolan ruullade.. Bara det att våran grupp haha kaaaos! Hur många e vi? typ 12 st haha, aaalla blattar .. plus mig (a) man fattar varför vi alla kom i samma grupp. Haha iallafall på idrotten vi gjorde så våran idrottslärare inte ska ha oss längre '' om inte den hära gruppen splittras till nästa termin tänker jag aldrig mera ha idrott med er '' haha, men aja. Idag hade vi gamla stan, vi tjejor höll ihop i stan ist, vadå gamla stan? -.- haha taagga vi gick åt på donken klockan tio haha. Amen det va skit chill, kan ej fatta att nästa år är ja ensam, då har ni gått ut :( asså blir deprimerad fan när ja tänker på det. Kärlek till Roz, Gizem, Lana & Evin! Love yah girls, you make my days. <3
Föresten tror jag att jag har blivit sjuk.. Har sovit sens ja kom hem klockan tre tills nu, fryser. har två täcken över mig i soffan på gud haha. Aja tror ja ska rulla till tv:n igen, om de nte är bra program då sover jag!!
Love

Så gaaalet tung låt!! I'm stuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0