felicia. te amo

Sho fellas,
idag har dagen i stort sett spenderat dagen mest med Elsa & dani, först aa som sagt sov ju nte ett piss inatt, så nu e galet trött ska sova direkt efter inlägget, hoppas det går snabbt! Aa först dani går ju mot mig sådära, sen möter henne typ vid '' min park '' / statoil. Aa vi går mot malm sådära, hon fixar grejer ja köper comviq lalal, vi möter Elsa vid parkeringen, sen  skulle dom fixa hårförlängning, alltså Dani & Elsa, vi gick dit vid två haha, nej då ''städa'' dom & grejer vi får tid vid tre, vi ba okej.. Vi går äter i Café park, va inte ens hungrig på gud haha hade nte heller ätit frukost, sen den hära Daniela gud haha hon e underbar iallafall! Så vid tre är vi dära, vi kommer dit vi ser dom håller på med någon annans hår som tar då en timme vi satt & vänta, ja & dani somna i soffan, sen gizem kom dit gick iväg snacka lite sådära med henne, förlåt idag va de lite hit & dit dag, vi måste träffar & umgås på riktigt nu snart, e allvarlig. Aa iaf sen karro min åsna & alexandra oxå, sen aa ja följde med Dani & Elsa, för Danielas sötaste mamma ville bjuda oss på middag, så aa vi gick. Då mötte vi upp maria oxå, :) så vi åkte hem till dani, vi hade värsta planerna, vi laddade ner paranormal activity vet ej hure stavas äh skiter i, va fett hypad för blir ej rädd av skräck filmer, sen ja & dani färga håren oxå, ja mörkbrunt, min utväxt & så Elsa färga, sen Maria färgade dani's hår. När vi skulle skölja ur, dom hära tjejerna ja luta mig över badkaret dani sköljde hon häller mot min nacke ryser till maria tar upp mina ben ja låter ner i badkaret ja satt & skrik vene hur länge & tjejerna dog av garv, ja såg väldigt fräääsh efter de dära. Sen vi åt & så, sen direkt efter vi fyra hoppa in i dani's rum stängde dörren alla fyra la sig i sängen vi kolla på den & ja måset säga filmen va SKIT dålig! Fyfan, ja & elsa ba vafan ere hära för film, dani SOMNA asså haha katastrof aja haha fett synd. Men nu ska jag SOVA okej haha, är helt slut fyfan kan nte hålla ögonen öppna, + huvudvärk, här får ni kvällens DROOOOOOG!
Kärlek från mig till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0