felicia. tillbaka imrogon kvall

Jag maste bara borja med att tillagga maria, den senaste bilden du la upp, min nya favorit bild pa dig :D galet fin! love u and miss u. & foresten, i ett tidigare inlagg vare nagon (som ja ar nastan saker pa vem det ar) men inte hundra, for personen lamnade inga namn.. iallafall, personen sa att ja glommer gratta ''er'' javet inte vad .. ? jag fattade ej vad du snackade om, sa mitt svar till dig ar, ar det nagonting du vill saga mig, sa antingen skriv med namn pa bloggen sa att jag vet vem du ar, sa att vi kan snacka om det & du kan forklara battre vafan du menade, eller sa sager du bara f2f till moi. For jag antar att du kommer lasa det hara :). iallafall, for att inlagget inte ska bli fett laangt berattar ja kort om idag, idag sa foljde jag med min mamma till brixton tror ja det hette, riktigt ghetto stalle, haha bara africaner|mulatter, & sen saklart blandat. Manga fina snubbar dara :) anyway, for mamma ska pa konser dara, som hon nu e pa. sen aa vi va pa bio en massa annat, vi shoppade dock inte idag, sa han inte kopa ngt till evin my dear men jag har saklart tva sma grejer till henne vid sidan om som hon kommer faa :)
aja SAKNAR ER , BUT I WILL BE BACK TOMORROW :D & da blire bilder assa! see you soon!
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0