felicia. tre tabletter om dagen i två veckor..

Hejsan igen..
Kom typ nyss hem, vi åkte ju t Löwet i väsby närakuten, dära fick ja sitta & vänta ett tag tills läkaren kom, ja fick gå in dom stoppa en pinne i min hals, de första dom sa när ja öppna min mun va - oj det hära ser nte bra ut. Ja ba fuck haha, så fick gå ut sen, sen dom kallade in mig igen och berätta att ja hade streptokocker (?) ( halsfluss alltså ) & fick det förklarat för mig att om ja nte hade skaffat medicin sen så hade de kunna sprida sig vidare till hjärtat & så, och försvinna ifrån halsen, så nu har ja iallafall tabletter för två veckor tre tabletter om dagen, & tabletterna är feett stora! & sånt dära har ja fett med ångest för men jaja, vill man bli frisk så får de bli såhära, nu ska ja kolla på tv, men skriver senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0