maria.k

ska jibb iväg t skolan snanrt, rikti ångest på Gud -.- juste glömde säga hade soc mötet igår, hahah blev fucked up :S hoppas inte skolan anmäler igen för ja kommer spränga hela byggnaden då, hooor läraren.. hahah älskar said för typ deen här soc tanten hade ringt han, å hane min mentor fett chill han ba ; maria e skit duktig hon har ändrat på sig hennes beteende hon e bra i skolarbete hon är lugnt vene vad.. hahahaha sen dom baah jag tycker vi ska avsluta den här utredningen så hör vi inte av oss nå mer för du tycker ju vi e för klängiga.. hahah walla efter 7 år ja får bort dom från mitt äärslee :S

jalla ska äta nåt e cok hungri haha vi höörs :)

dagens outfit, man ser inte så bra haha men har svarta jeans på mig och lång tröja vit å brun randigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0