maria.k

snackar me särbarnet majkel han stör mig så mycke ska banka hans huvve i en vägg ;9 hahahahaha skit ful han kallar mej marika HAHAHA HAN KAN INTE MATTE HAHAHAHAHAHAHAHAHAH JA DÖÖÖÖÖR !!!!!!!!!
har skit tråkigt walla snacckar me gemal oxå han vill ja ska messa gabbe å säga ibra ska slå han -.- vene va jag har me de å göra haha :S aja, iaf messade med daniela oxå en stund
MIN KÄRA EVIN FYLLER 15 IDAG ALLA GRATTAR HENNE.. I LOVE YOU SIS :D sen snackade med hasham oxå :S om någon bara kunde förstå mig hahahah :S
man känner sig äcklad här asså de räcker med danne fiiiiifan :) HAHA JA DRIVER IFALL HAN SER D HÄR..
finns ingen chans jaa :D idag typ första lektion vi har musik ska spela gitarr såklart å sjunga med ;) ska bli najjjs fan :D så ja pallar inte dygna daniela har redan somnat och majkel kommer somna snart och ja med..
ska aaavrunda här fuckfaces.. saknar felicia förresten<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0