maria.k

har snackat klart med evin i lur, först hon ringer hon e fett ledsen vet inte om hon grät men de lät som de.. från ingenstans hon ba omg maria oomgomgomg.. hon ba ringer upp dig snart. sen hela jag skeen asså va glad för hennes skull hon ringer upp mig igen asså kunde se framför mig hur hon log och hur hennes hjärta slog asså kan känna de hon känner visst ere sjukt ? men blev skiiiit glad som om de hände mig.. men aja ska lägga mig snart ska upp tidigt :( slutar halv 4, så ja ska be mamma om lite pengar ska köpa grov frukost i skolan HAHA vi har träslöjd oxå man ska bli smutsig på morgonen åå sånt skiter i om jag får ig i de jag pallar inte träslöjd seriöst..
btw, tack felli bebis haha själv tyckte ja inte om bilden så mycke de va emma som gjorde de drf la ja ut den :S<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0