maria.k

kooom hem från skolan typ 20 i 3 vi sluta 20 över 2.. idag de va knas dag jag kmr inte ihåg en enda grej jag gjorde :S ja kmr ba ihåg att vi fick betygen idag lr betygsbesked vare heter yaaanniii dom ämnen vi hade idag dom sa va vi hade för betyg, i svenska å engelska ja fick g+ walla ja förtjänar vg+ på engelska svenska ja kan förstå vrf ja fick g+ de inte som att ngn i klassen e bra på svenska HAHAH dom plugghästerna fick oxå g+ känner mig stolt att ja va inte den ända.. och sen i matte jag har G, i musik jag har vg tror jag bild jag har vg hemkunskap samma, spanska mvg, no vg lr g+, ett starkt g+ ;) hahaha ja trodde ja skulle gå ut skolan med ig på NO, yani över jullovet :D haaajde ja känner mej skiit stolt har inte ett ända ig.. jo säkert idrott och SO men walla ja skiter i nästa termin ska kämpa som en ååssna för att höja betygen i idrott :)
jalla ska möta felli å evin säkert lite senare, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0