maria.k

ja känner att ja inte har ett liv :S kollade på CSI, sen efter Criminal Minds, de blev reklam satte på 3an Hollywood Special:Tjejerna i Sex and the city.. hah fett najs :) sen messade med danni åå den fiiiinaste oxå :) sorligt nog somna han :S så ja fortsatte messa med danni..
undra om nicklas plan har landat lr så "/ aja, låt tiden gå fort aso..

puuuss pallar inte skriva mer de börjar bli tråkigt å blogga ja gör de bara för ja inte har ngt liv .. innan ja avsluutar hahah ska bara säga ja "skolka" dansen idag så ja felli å gizem tagga t husby snackade med gullan sådära, efter de vi GICK till akalladonken inte långt visst men ändå ja va helt död, sen jag å felli rulla vidare mot häggvik hem till Danni älskling som fyllde år.. vi fira henne å så gick inte som planerat men vi försökte verkligen, vissa är bara skit omogna som gör sånt här när ngn fyller år, ska itne ta upp de här. annars hade vi trevligt :) senare rullade jag heemmåt vid 9 tiden ungefär tåget kom 20:22 haha försenad oxå den kom halv ist, sen ja gick så långsamt från stationen hem de tog en halvtimma annars de tar 5 min för mig å gå.. ja stannade till ibland å satte mej ner HAHAHAHAH vet inte varför kände mej svag som om något/någon följde efter mej liksom tryckte ner mej vet inte kunde bara inte gå fort.. men ja kom heem å blablabla berättade längst upp va ja gjorde då :)
peace gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0