maria.k

kollat klart på kniven i hjärtat.. asså den är så fucking bra jag döör de finns ingen bättre serie den sluta så jävla sorligt asså har ju självklart seett den förut å på tv såklart men att se om den e d bästa ASSÅ ÅÅÅÅÅÅH !!
iaf, ja å evin stack till centrum .. HAN VA INTE DÄR :'( men vi chilla träffade på danne alex khaled å nåra till en brud som va me på min födelsedag i grönan, inbjudare hHAHAHAHA.. iaf sen vi stack till röödan ngn baxade rim's canada jacka låång svart när hon va i skolan, ifall ni hittar eller misstänker ngn sääg till .. vi vet yani vikka de är.. eller vi e inte säkra men vi misstänker.. iallafall hoppas du hittar din jacka gumman ska hjälpa till å leta efter den hålla ett öga.. men efter de gick ja hem raka vägen till datan å kolla på kniven i hjärtat asså ja va på del 20 så de vah bara 4 avsnitt kvar hade inte kollat klart menmen nu har jag gjort de åå nadia bombar mig hon skickar webb förfrågan å ja vill intee hahahaha ser ut som en mongo "/ iaf LÄNGTAR TILLS LÖRDAG :)
jalla kärlek till er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0