maria.k

igår jag å danni gjorde tung pierciing i gamla stan hahah sen cristian ville se så ja tagga ti plattan visade nte mke hände där vene han vaah iskall mot mig :S aja,, sen daniela vene snackade med dom andra medans ja stog o skrek på evin i lur, förlåt habibi kommer sakna dig när du åker idag du vet att jag älskarej barndomsvän :*<3 iaf,, vi tagga därifrån typ efter 5 min av tuuusen anledningar,, lååååtmej inte bli irriterad nu,, har varit de på hööög nivå sen fitt lördags,, men jag sa i maj typ jag skulle ta hål i tungan jag håller mitt ord nu har ja de,, hahaha men säger bara om inte jag krigade maj-juni att leta efter ställen ja kan ta hål i tungan de blev aldrig av ,,, sen cristian å hans kompis tog mej å felli till en jäävla grotta eller vafan de va, nicole blev tvungen leka min morsa sen han reev pappret hade skrivit vart ja bodde å allt fast de va inte mamma som snackade typ 1-2 veckor efter får anmälan bedrägerier om de stavas så HAHAHAHAH, mamma fuckade ur,,, aja passsssss that was old times,, :) nu ska jag tiiii vårberg göra lite grejer där sen kmr tibax till sollentuna daniela ska handla julklappar ;)
heeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0