maria.k - i'll miss you

för några dagar sen ordnade jag å några tjejkompisar till mig en avskedsfest för nicklas, alla va så jävla taggade för den jag med däremot men hade en känsla att de inte skulle gå bra för mig, därför spenderade jag hela dagen med han i skolan för jag visste d skulle va sista gången ja skulle se han.. kvällen kommer och de blir kaos kan inte komma t festen han tjatade alla tjatade men fick inte, hade bråkat med mamma! märkte det på morgonen när jag skulle till skolan för hon va sur... Å just därför, jag gråter inte för ingenting för ja grät igår för ja inte kunde komma å för ja inte fick se han en sista gång.. hoppas söndag morgon..
tack tjejer, daniella, sanna, elsa, bella & emma för att ni gjorde han glaad höll festen även fast ja inte kom ..
vi kmr sakna dig Nicklas, ingen kan neka till de.. nu är de bara vänta till 20 januari ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0