maria.k - RÄTT ELLER FEL ?! FÅTT SOC ANMÄLAN FÖR DE HÄR...

vill bara säga förlåt till felli bästavän de vah inte meningen att ljuga sådära visste inte du sprang å shit för du bah pass pallar itne komma å såånt.. men förlåt ändå!
å sen måste jag säääga att den här dagen suuuuuugde kuk eller va man säger för ja va så fucking irriterad de går inte vara å mer irriterad, har fått soc anmälan från skolan å de står drog problem röker på i tunneln vet inte vad asså om inte jag fuckade ur har möte imorgon kommer knulla alla dom där upp å neeeeeeeeer ASSÅ HORUNGAR VEM TROR DOM ATT DOME BLIR SÅ FUCKING SUUUUUUUUR JAG RÖKER ENS INTE PÅ DOM SÄGER JA TAR ECSTACY RÖKER CANNABIS ÅÅ SHIT ASSÅ AHHAHAHAHAH SJUKA MÄNNISKOR !!!!!
men nu e jag glad igen ahaha, evin messa precis mej ska be henne komma till centrum min morsa ska dit seen man vet aldri maybe i get some money :D saknar aleex storebror hahaha ja saknar så många människor samtidigt glöm inte jag saknar han den dära oxå :( å sen ja saknar han oxå, å den andra han å sen han men glöm inte han ... HAHAHAH, saknar er läsare oxå var har ni tagit vägen förlåt för ja inte uppdaterat ska göra de mer å ni ska komma tillbaks ;) som hundar aa jag vet knulla er oxå

tack och adjööö


Kommentarer
Postat av: k

skit fin bild <3

2009-12-02 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0