08:01

maria sover nu -.- hon gick & la sig kvart i åtta, hon ba väck mig kvart över åtta, ja sätter larm jag ba asso maria kvart i åtta för dig betyder typ ett, hon be nej nej..... om ja nte vaknar, väck mig elva :) sen hon gick upp ja ba aha, & svär kan nte sova.. haha efter inlägget, jag & maria skulle ut & spela ''fotboll'' men de va så helvetes jävla KALLT. så vi går upp på mitt rum, häller ut mina tjocktröjer, lägger lager på lager, tillslut de blir sex tjock tröjor var hahaha, sen ja tog på mig mjukis hade shorts innan & maria hade tights, hon tog på mig ett par andra shorts av mig över, sen vi båda tog gummistövlar, & satte på oss värsta kepsen, min keps va gul & det stod FELICIA, typ från sex års haha, & maria tog på sig new yankees keps eller vare heter, en rosa som jag har, sen riktiga tjockisar, vi sätter oss på cyklarna, jag min brors, & hon min lillasysters rosa lilla cykel med punka haha! vi skulle t statoil för att pumpa min systers cykel sen vi skulle cykla mot runt överallt, total utskämning ja svär, men kl va ändå fem typ så vem ser? iallafall, den dära idiot som hone cyklar rakt ut i motorvägen, ja svär trodde hon ville ta självmord eller något, vi cyklar mitt i motorvägen bilar kommer, de kommer bussar, vet nte, tillslut efter dom hundra åren åsnan tog på sig.. vi kommer t statoil, de va nåra blattar dära som garva åt oss, dom försökte snacka med oss men dom kunde nte svenska, maria stod och skrek jävla fitta hora kukhuve vet nte vad hon sa t dom haha ja dog.. sen iallafall vi ska pumpa, vi pumpar in tar bort pumpen maria känner luft mot sitt ben, de va hål i hjulet.. så jag fick leda den dära hor cykeln medans maria tog min brors & cykla hem ,, & den cykeln e överdrivet liten, så fick fan sne rygg av att gå och dra den, så ser en kundvagn lägger den dära, & går mot mig.. sen efter fem min ser maria komma långt ifrån ( asso troo mig nu hon va omöjlig att missa ) hon kommer med en spark cykel, hon lägger oxå i den sen vi går tillsammans hem, nu vi fixa lite grejer, eller JAG fixa grejer, medans hon låg ner på min köksbänk sen hon blev trött så hon gick upp & la sig.. & nu har skrivit min livshistoria kvar & har ingen blekaste aning om vad ja ska göra för ja vet, sover jag nu, vaknar ja aaaldrig.
felicia

 
bulle älskar dig mest <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0