4/7-09

alåå,
idag kom pappa hem från sjukhuset, dom väckte mig när han kom, han äter tabletter nu & allting, ska göra de i minst tre månader, om han nte äter de, gud vet vad som händer. ja är skit glad att han kom hem iallafall, tidigare än förväntat, skulle ju åkt & träffat han idag, men nu han är hemma & ligger och sover.. idag skulle ju sovit hos naomi, för egentligen vi skulle ju t mitt land imorn, med hela min tunga släkt i två veckor :D men papa va ju på sjukhus så vi ringde alla & sa vi kommer nte , men min pappa riktig krigare han vill upp ändå. även fast min mamma inte vill han skiter i vad han ska dit haha. så ja snacka med maria igen, så hon och ja åker ändå upp imorgon, med min pappa , min bror & hans kompis -.- anyway.. snart kommer naomi hit, sen matti oxå som åker t polen idag, kommer sakna dig älskling! sitter fortfarande hära i t-shirt & shorts, ska nog gå och byta om nu hah, kyssar
felicia


bild på mig som blond ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0