5/7

alå alla, orkar nte skriva historia.. mår skit just nu, min pappa har åkt t sjukhuset igen, ingen vet vad som kommer hända, första gången jag såg min mamma gråta på vet nte hur länge.. men iallafall, orkar nte berätta om de dära, är bara så otroligt orolig, ta hand om era närmaste man vet aldrig när man förlorar de, vet nämner de igen, men tänk verkligen på det! iallaflall, vaknade elva min syster väckte mig med att pappa va hemma. gick ner & krama om honom han gick upp och la sig & allt. sen vid halv två typ naomi & miriam kom. vi åt och allt, sen naomi taggade senare miriam stanna kvar, fixade mig och allt sen vi taggade ut mötte maria chilla ute , min pappa sa skulle komma hem halv sex, & nu ja vill bara spendera så mke tid de går med han som de går. så ja & miriam gick hem t mig vid halv sju.. sen maria skulle egentligen kommit oxå, vi skulle ju åkt imorgon, men nu blir de ju nte så pappa har ju åkt t sjukhuset igen. iallafall, maria kom inte hon fick inte, så vid halv elva ja min syster & miriam bakade kockosbollar haha, ingen e ju hemma mamma jobbar sen pappa e på sjukhuset ,, så vi bakade & snacka i säkert en och en halv timme, vid tolv ungfär miriam tagga hem. hon skulle egentligen sovit hära oxå maria, men ingen av dom fick. för ja fråga maria för sent, sen miriam fick bara inte för sin mamma ida. så nu sitter & lyssnar på hero med mariah carey, som maria skicka t mig tack så mke älskling.. du får mig att hoppas.. du får mig att må bra, du betyder allt för mig bästavän vet du det, älskar dig mest. tack för alla som finns dära & stöttar mig ni betyder skit mke .

felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0