amiiiiiiiiiiiiir<33333

GODA NYHETER, VI HAR HITTAT HAN SHLAALLALALALA .. men problemet e baba och hans jävla fittfru ska på semester till spanien höhö skit kul -.- iaf och amir e där.. vet inte hur han hamna där men hane där iallafall och pappa ska skjutsa han till flygplatsen i spanien om en vecka och ja vet inte vad ja ska säga för jae så fucking glad alla här e de..

nu ska ja berätta allt, skadat ansikte yes de har jag skadat knä yes skadat mage yes och lår aa grovaste blåmärket men jajaja skit i dt nu.. Jag är i uppsala grand hotell pappa jobbar här han har hjälpt oss med exakt allting !och vi fick stanna här alla vi .. *host* 30-40 pers :S aaaaa många våningar och rum jajamensan .. jag kommer hem om 1½ vecka eller 1 vecka faktist :O aja.. nu ska jag hjälpa jeni älskling med en grej hon går igenom : /
peeeace & loveeee :D <33333

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa idiot skyll dig själv att du har blåmärken och sår överallt det va du som attackerade henne som ett djur som aldrig sett en människa i hela sitt liv, sen vi fick skiten för vi stog där nere

2009-07-26 @ 10:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0