andra datan

shet katastrof dag, eller nej de va chill dag for ja sov nastan hela tiden, skit skont po gud ja vakna for kanske 2 timmar sen :o eller nej 3 timmar sen, ja vakna halv 11.. sen vid halv 12 okte ja hem, for 2 timmar sen hahahah.. aa men ja orkar inte skriva for den har svenskan gor nmig handikapp ja svar ja kommer fo ig i svenska nar vi borjar skolan for ja skriver sohar..
heeeejdo... innan ni sover kolla under er seng de kanske fins nonting dara :D
peace / maria


hahahahahah halsingland forsoker va basta malisen, de gick lyckat aso.. alla bollar kom in HAHAHAHAHAH
fast endo nar skolan borjar do min fotboll borjar oxo och dansen o boxning, do po fotboll ska byta till malis, ja va de forut JA VA BAAST!!! men horungarna flytta mej ti mitt&back .. vi vann endo hela tiden tills dom 3 sista monaderna do ja pallade inte go po traningarna for de ligger i spanga ja orkar inte oka anda dit o ja hade alltid po mondagar innan boxningen, so ja gor po fotbolls traningen dom DODAR mig dar, vor tranare hane somalie inte undra po, sen ja moste go po boxningen oxo o sen dom DODAR mig annu mer dar borta.. -.- och sen onsdagar fredagar lordagar och sen match de va alltid po sondagar eller onsdagar :o fast inte efter 1 monad do :)
sen i augusti nonting ska borja i blue hill me ngra amatorer HAHAHAHAHAH evin felli naomi woooh de kommer go bra asso se dom dansa skit kul, ist for dansa reaggeton lr ngt kommer evin strippa hahahahahhaah naaa ja skojar, saknar min alskling chook nmycke :( kom tilbaka <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0