back on track

aaallow, som sagt har nte vart ute något idag för första gången på skit länge, & idag känner mig otroligt nyttig hahah (: har städat mitt rum & allting, asso verkligen hjälpt mamma, sen kollade ja & min lillasyster på och så kom polly med jennifer aniston & ben stiller haha skit söt film, har dom flesta filmerna haha, eller gaaaanska många höhö. sen efter filmen ja & min bror tagga ut & sprang men ja tog en mke längre väg men han kuta hela vägen, ja jogga hela vägen :$ men ändå fan lika bra träning .. ! så vi sprang inte tillsammans ja sprang ungefär i snitt 10 minuter längre än han, sprang ungefär, 30-40 minuter med min syster som cyklade bredvid .. sen när ja kom hem gjorde 70 situps haha, min syster höll ner mina fötter & så körde ja .. sen ska ja ta mina tabletter oxå, (a) såå aaa ni nu jävlar haha . juste sen som sagt ska ja lotta naomi & miriam på kryssning snart, mamma ska kolla efter biljetter imorgon, asso min mamma hennes kompis (som hon snackar me i lur nu) min syster & hennes son ska oxå med, men ja miriam lotta & naomi får egen hytt , uuuuuuuff ja längtar på riktigt fan va roligt de kommer bli FEST, :D miriam e 16 & lotta likasåå , sen naomi är ju lika gammal som mig bulle saknar henne otroligt mke föresten :( så de kommer bli riktigt roligt, & gud vet när ja & miriam hahahaha vad som händer, !  lääängtar.
aja ska nog sätta på någon film nu eller ngt ,, som vanligt (: imorgon ska ja träffa miriam haha, för karro ska va me sin kära mor imorgon, så de blir nog säkert ja o miriam träffas sen vi kommer säkert träffa lotta ooxå.. aja peace
felicia

  
1. hoho nyvaken HAHA, ser ni hur blek i ansikte ja ser ut -.-
2. någon har roligt inför kameran
3. sedan ''dagens outfit'' hahaha har bara varit hemma ändå (:
( gaaah hatar att va utan smink, speciellt på bilder, men hära heelt utan smink, -.- )
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0