chiiiiiiill dag

aloow.. ska beretta kort om min dag igor..
forst jag gick hem till sara (miriams syrra) sen vi hade bestemt dagen innan att vi skulle oka o bada o sont.. men de va tjafs och grejer dar 2-3 timmar att dom holl po stanga alla bad.. sen jag rim hoda sami kadil reda och naomi tagga till badberget vi grilla dar sola bada vene vad, sen dom hittade en ro bot vi ville testa den sen jag naomi sami o kadil setter oss i den sen kadil hoppar av och blir helt blot hahahahha.. iaf reda han slapper repet som holller fast boten so vi oker ivag o vi for panik vet inte va vi ska gora.. sen vi borjar ro och grejer med vora hander och kommer iland efter 10 min hahahaha naomi skrek vet inte vad .. sen reda sami rim och naomi satter sej i boten och ror fron badberget till edsviken jag hoda och kadil hann go dit innan dom ens va framme sen vi badar dar oxo alla drankte mej fann naomi hon strop mej o grejer HAHAHA sen vi gor ti sollentuna ja ser mina kusiner i malmparken ja halsar o sont, sen ja ser sara och sainabou chillar me dom ett tag sen felli fick flipp for en grej ja blev tvungen o ringa runt till henne  o marilyn hela tiden sen ringde en snubbe oxo for att forklara allting so inte felli fick skit.. men nu ja ska hjalpa dom alla.. vi ska klaara de har tillsammans o do ja menar INGEN SKA VA OVAN MED NGN !!!! iallafall ja o sara stor po grill grejen i malmvagen vi ser cp sara.. idris ba CP SAARA E DAR sen jag lagger rush till henne ja ba saaaaara vi har saknat dej, sen hon tankte krama oss ja ba NEEEEEEEEJJ!!! jae blot vill inte du ska bli blot sen sara asso idris hon va hel torr hon ba: jae oxo blot HAHAHA.. iaf ja ba ja ska hem o duscha vanta har nere po mej sen hon vantade sakert hela natten o so hon ba vart ska du ja ba hem o duscha?! hon ba go ti tunnelparken dar du kan duscha dom har en dush po grasmattan.. ja ba Hahahahah nej tack ja vill duscha i min rena vackra badrum.. hon ba aha.., okej.. ja gick hem o glomde go ner xD iaf idag ja vakna 9 av att de oskade blixtrade vene vad fan hahahahah sen ja gick hem till sara igen idag for vi ksulle oka o bada dom stangde 3 sen vi skulle ti sollentuna ist ingen palla sen vi skulle hem ti dom o kolla po film ingen pallade nu dom ska kora vattenkrig o ja moste packa tills sondag och kl halv 9 ska vi till arlanda min mormor och 2 morbroder med deras familjer ska till libanon :/ tur att ja inte oker sakert de kommer bli krig dar hahahahah men ja oker ti torpet med felli o hennes familj skit kul ja svar :D

arash bombar mej po msn haha kommer slo han nar han kmr tibaka han ba due allti ensam po bilder hahahah -.- anyways ska borja packa nuuuuuu :D

peace / maria


bild:
SARA IDRIS KYLSKOP ;D

Kommentarer
Postat av: saaaraah!

HAHAHAHAHAHAHAAHA:D

2009-07-03 @ 17:19:33
URL: http://theekiiings.blogg.se/
Postat av: G'

sv:haha yäääs, natta har talang =)



btw, fin blogg =)<3

2009-07-03 @ 23:18:03
URL: http://gassiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0