duscha

ska skriva ett kort kort inlägg, berättar lite om går orkade verkligen nte skriva historia så säger kort, skulle träffat felli (gonzalez) miriam & naomi i karlberg, men nej träffade maria istället som kom hem, men vi träffade dom lite senare. sen tagga ja&maria t akalla hem t kirkou vi chilla & allt t typ kanske sju åkte iväg träffa karro & hon va me leila (kista) , sen maria gick hem vid åtta, ja & karro gick hem t henne, vi satt på hennes balkong o ba snacka, guud va ja har saknat dig tjejen! tagga hem senare. iallafall, idaaag ska träffa karro vid ett hon ringer mig vid halv tolv för ja bad henne :D. men nu får ja lägga en rush, innan de ska jag - duscha , - föna håret & grejer - klä på mig - sminka mig. & grejen e ja tar lååång tid på mig men men.
peeace out /
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0