finns det någon som betyder mer, som jag offrar mitt liv för?
säg mig är du den ända som kan hjälpa mig just nu med allt?

jag älskar dig mest storebror, aldrig ett steg utan dig due
allt, jag svär du har hjälpt mej cok mke med allt du har backat
up mej vid grova grejer, jag har alltid kunnat säga sanningen
till dej.. haha chaa kmr ihåg ja ba ska tagga ti min träning nu
du bah vikken träning idiot du ska ingenstans ja ba jo min
fotbolls träning, som ja egentligen inte skulle gå på du bah
visa kläderna då, sen ja stog där fett skyldig kuta ut ur huset
med dig som svans efter hahahahaha skit kul, aså ja kan va
mig själv i din närhet...
-
verkligen tack för allting, due speciell .. glöm aldrig d ♥

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0