finns inget som heter för alltid, men de finns ngt som heter framtid...

...och jag lovar att du kommer va med i min framtid, så svårt som du hare nu jag kommer hjälpa dig no matter what!
ja skiter i va alla tycker om dig förståru så länge du inte gjort mig ngt, du finns där för mig heeela tiden du har hjälpt mig med så mycke, har bara velat gråta ut dom stunder ja är med dig du har suttit med mig fått skit för min skull för ja ska må bättre.. bebis de är min tur ställa upp för dig!
ja saknar & älskar dig, längtar tills vi träffas igen ♥


Kommentarer
Postat av: elsa

tack älskling. kommer alltid ställa upp för dig syster & du kan alltid komma t mig om det är nåt. som gamla tider.. :') jag älskar dig gaalet. <3

2009-07-19 @ 01:49:37
Postat av: maria

luuuugnt bebis :) love you 2 <3

2009-07-19 @ 03:23:49
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0