fuck rubriker haha

tja ! haha skrev aldrig igår när ja kom hem eller ngt, ursäkta för det! men iallafall, som sagt vi va hemma hos lotta, vi hade bas musik högsta volym fan, skit chill.. hon gjorde sex flätor på maria sen miriam hela håret i guess, vi gick vid åtta för vi skulle springa.. & lotta ska göra mitt hår oxå när ja har färgat de, ( inte hela, utan sex flätor ) sen miriam vill desperat färga mitt hår, så aa de kanske blir idag. anyway, vi sprang ja & maria ungefär 40 minuter, som vanligt.. men igår kunde förstå maria varför hon va efter mig & såå.. hon hade typ haft bandage innan vi sprang för hon hade sån grov träningsvärk i sitt lår att typ fem timmar innan hon stödja sig på mig för att gå så aa,, men de va ändå bra.. ja sprang nästan non stop hela vägen :D .. sen när ja kom hem körde 100 situps på en gång, på gud skit stolt haha. IDAG KOMMER NAOMI HEM! & ja lovade bruttan att åka t centralen för att möta upp henne me hennes tåg som kommer 10 över sex, sen ska ja antagligen sova hos henne.. gaah saknar henne skit mke. iallafall, har inga comviq nu alla så om ni smsar & får inge svar så vet ni varför, men ska köpa snart. mamma håller på och kollar biljetter på kryssningen vi har snackat om hähä.. aja, som sagt fortsätt läsa våran blogg! peace ,
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0