gotta get you

chaa :S fick sms av en kompis i rinkeby idag på morgonen typ 10 tiden blev chockad men aa här har ni konvers:

Rodrigo: ej maria?
Jag: haa?
Rodrigo: ja hörde du tänkt gå tbax ti romeo?
Jag: weiwei nej :S vem har sakt de?
Rodrigo: walla de går rykten här i 163 fråga han, han kanske vet.. ja gick förbi ngra snorungar, haha dom i din ålder dom snackade om dej sen jag stog kvar o låtsades tända en cigg sen dom snacka om romeo o de min kusin så ja stog kvar sen dom snackade om att ni hade träffats snackat o gjort grejer?
Jag: Ähh vikka vare?
Rodrigo: det spelar ingen roll, är det sant?
Jag: höhö nej :S då skulle ja erkänt de vist?
Rodrigo: Du ljuger
Jag: hahahaha hur visste du
Rodrigo: Jag har känt dej 10 år om inte mer, tror du inte jag vet när du ljuger? snorunge va ärlig :)
Jag: höhöh tyst, ja träffade han bara för ja leta efter diego :D sen han sa kom in ska ändå snacka med dej ja ba ahap sen ja gick in sen han sa förlåt & allting för att han va en fitta, fast de va inte han iförsig de va jag som va elak men han sa ändå förlåt, sen ja sa okej det är lugnt han ba okej braa.. o sen han kolla sådär på mej sen han kom fram mot mej sen ja ställde mej upp o fråga vart diego va, han kolla sudär neråt han ba han sa han skulle spela fotboll där nere med din kusin sami ibbe o dom, ja ba ahap okej han ba ja följer med dej ner o letar ja ba okej sen vi ringde dom o allting dom va i spånga ip spela match, så vi tagga dit.. de va ingenting mer :S
Rodrigo:
yaaa däär fick du fram de haha, jag visste redan det..
Jag: wei varför fråga du då :S
Rodrigo: de kul läsa din långa historia som aldrig tar slut hur mycket man än bläddrar ner
Jag: Du fråga jag svara :)
Rodrigo: Du kanske borde kortat ner de hela?
Jag: sluta leka svensk, när kommer du till sollentuna :)
Rodrigo: varför ska ja komma för bre kom du e ja din taxi kanske
Jag: Du har bil =/ därför .. kom du måste skjutsa mej nånstans
Rodrigo: Nej inte till alby de ligger åt helvete!
Jag: hm.. =/ nej de va inte det men skit it :)
Rodrigo: haa ärlit okej men ja kommer runt 9 tiden va ute då vi möts vid café park ajt ?

sen ja glömde svara aja hahah :)
PEEEEACE / MARIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0