GROVT VIKTIGT

när ja va i hotellet, i andra rummen som vi hade lr som resten av oss va i, vi va ju skit många vi hade fett många rum & våningar för oss själva, men iallafall sen i en av rummen de va fest sudär, grabbarna dom drev & shit hade musik högsta volym sen ja va själv i min erik rodrigo andreas o nåra tills rum för ja palla inte resten ja hade ont i magen sen erik han kmr in han ba maria kom, ja ba ont i magen imsorry sen han kmr ti sängen o drar mej upp sen ja följer me ner ti dom andras rum sen de va cok kul ja börja dansa från ingenstans sen jag ser min bror chris i ett hörn.. ja fick panik asså jag fick nån sykos kick lr vare va ja börja darra o sprang ut därifrån, jonathan han sprang efter för grejen e han berättade till mej att han också sett chris fleera gånger bland folk och att han gått igenom dom vet inte vad, jag blev så jävla fucking rädd ja darrade & allting de rann floder, sen efter ja vågade inte va ensam i rummet när alla gick ti sina rum för o sova & sånt vid 4-5 tiden då ja låg i sängen sen ja bad erik komma o sova brevi mej för ja va så rädd så han gjorde de, de va fett gulligt han ba ja finns häär de okej inget kmr hända sen han höll om mej, skit söt .. sen vi kollade på twilight - igen ! och sen the unborn ..


vääärkligen den här veckan har varit knaz ti maax :/
/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0