hemma

vet nte e fett irreterad för ngt ja nte vet själv , sjuuk människa svär . iallafall kom hem idag vid nio typ , miriam skulle typ komma hem t mig då, men pappa va skit trött blabla, han har kört 60 mil från skåne vet nte vad.. iallafall idag vi va på någon golf tävling typ, massa kändisar va dära.. sen lite andra MINDRE kändisar oxå, haha som bert karlsson någon som vet vem hane hahaha, när ja såg han ville bara dööö av garv! iallafall, min pappa hade vip biljetter vet nte vad, vi fick mat dricka godis glass allt graatis, min pappa kände typ alla dära & grejer.. vakna åtta idag vi åt frukost på hotellet duscha & allt sen vi checka ut ur hotellet kanske vid tolv ngt sånt. vi åkte t den dära skit grejen, sen vid halv fem vi åkte hem, vi la riktiig rush hem svär, vi va i stuna vid nio :o , hela vägen nästan vi digga michael jackson, samlings skivor vet nte vad, & när vi nte gjorde de, satte ja i mitt headset i mobil & satte på human nature med michael jackson, döööör för låten :/ , aja när vi kom hem satte mig vid tv, kolla på weddingcrashers asso HAHAHA tung film :D aajaa iallafall e nte dugg trött häh, men ska träffa miriam & naomi imorgon o säkert kaaarro oxå, saaaknar den dära saken !
asso har min mammas cp walkman lur, kameran e cp, så har nte kunnat ta bilder hela resan, men min mamma har från sin lur, så lägger in bilder senare. hare göött


kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

hara du och Maria bråkat elr något?, tappat kontakten lite sådär, ni snackar inte om varandra längre som förr ;)

2009-07-25 @ 12:05:14
Postat av: Anonym

hara du och Maria bråkat elr något?, tappat kontakten lite sådär, ni snackar inte om varandra längre som förr ;)

2009-07-25 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0