hemos naomi

jaaaapp som ni kanske läst på naomis blogg (www.gonzaaleez.blogg.se) så har vi åkt fram o tibax hela tiden, ja somna runt halv 7 tiden på morgonen tills 11 tror ja.. sen ja vägra gå upp men naomi masserade mig och sen hon ba vi kan fortsätta sova hos mig, så ja gick me på de, mamma skjussade oss hem till naomi vi gjorde nudlar och åt, sen satt jag naomi noelle nicole och kolla på PATRICK 1,5 hahahaha skit rolig men ja somna under halva filmen, sen naomi ba kom vi sover sen vi gick in i hennes rum släckte ljuset och sovde :) sen typ väckte hon mig 100 gånger sen sista gången hon väckte mig är nu hon ba du måste se en sak lalalal.. sen ja ba aaaaaaaaaa okej ja gick upp hon visa mig något.. skit fint ted har gjort :) fett gulligt & den va fin om ja ska va ärlig.. hahah alafall, ja har itne hnunit messa alex o sagt vi inte ska komma men han har säkert fattat de nu för vi har inte dykt upp hahah (a) im sorry broe ! nu ska vi kolla på någon film, eller noelle ska först bestämma om hon vill åka in till stan eller inte, & nicole har redan åkt för 10 år sen på bio lr vare va.. nu de ja naomi & noelle här, vi får hitta på något, egentligen ja känner mig grovt svag.. JUUUSTE hahahaha.. glömde säga en sak :D min älskling naomi ba vi ska ordna en fest till dig för vi fira aldrig dig, grejen e ja fyller år 6 juni, o den dagen firade ja de i grönan med skiit många & de va cook kul, taaack så mycke.. men naomi va inte med så hon vill vi ska fira mig.. gud vet vikka som kommer HAHAH.. men d blir hemmos henne pipa o suudär andra grejer hähää... fett eeevil! men japalllr itne skriva.. hadi chaoooo ta hand om eeer bjöörnkukar :D hähäh ingen fattar ja vet de ba alex som göre :o CHOKLADPRALIN HAHAHAHAHAH! aa okej alafall.

peace out bitcheeez / mariiiiaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0