hoda skoonaste walla


hahahahahah ja svar hoda e den skonaste, for 3 timmar sen ja ba ja ska duscha, ajt ja duschar suudar sen efter 1 timma ja gor ut ur duschen ja sitter 2 timmar chillish hara, sen hoda ba HMARA HAR DU DUSCHAT KLART? ja ba a... men moste fixa mitt hor kom nyss ut ur duschen HAHAHAH ni for liten konversation fron oss.. nar vi kommer ut hon kommer gora mig till halal kott, menniskan har vantat po mej i 6 timmar nu po gud hahahahahha :o

[email protected] (E-mail address not verified) says:

aiit maria sak fixa sig för killarna

[email protected] (E-mail address not verified) says:

ska

' / Maria Theresa - rip mj says:

HAHAHAHAHAH E

' / Maria Theresa - rip mj says:

NEJ

' / Maria Theresa - rip mj says:

ska fixa min hor

[email protected] (E-mail address not verified) says:

joooooo jag vet

' / Maria Theresa - rip mj says:

abow hur visste du

[email protected] (E-mail address not verified) says:

hahahahahahahah driver hadi gåååååå

' / Maria Theresa - rip mj says:

aaaa utnytjare hahahahah

[email protected] (E-mail address not verified) says:

gååååå

' / Maria Theresa - rip mj says:

okej jag gor nu ser du

' / Maria Theresa - rip mj says:

ventaventa ska chillish

[email protected] (E-mail address not verified) says:

braaa gåååå

' / Maria Theresa - rip mj says:

Soo gor nu

' / Maria Theresa - rip mj says:

HAHHAA

[email protected] (E-mail address not verified) says:

gåååå

[email protected] (E-mail address not verified) says:

hahahahahahaha


svar d loter kefft men hone skit skon ja alskar alla i hennes famiilj, dome barndoms vanner ti meej alliiiihoopppaaaaaaa STOOR KARLEK TI EER WALLA SVIKER ER ALDRIG NIE BAAAAAAST <3333333333333
ej ja blir fett cp av den har svenskan IIFF NAR KOMMER MIN LAPTOP TIBAX:`( KOLLA JA KAN ENS INTE GORA SMILEY JA VENNE ENS HUR MAN GOR.. JAVLA HOR LAPTOP FITT ANSIKTE
hadi peace vi ses fuckers =D hoppas cp sara har kommit tibax :o asso inte idris, hone bast oxo <33333

Kommentarer
Postat av: peshmargas

lyssna hah känner du daniel?



lyssna hon som har komenterat i min blogg som heter nadia kan du söka upp henne till mej?

äru guulig§

2009-07-01 @ 22:12:50
Postat av: maria

ah ja kanner daniel haha kmru inte ihog d va du som messa me mej typ tankte broka me mej for att skydda han ? haha

vikken nadia kan forsoka fixa fram grejer om henne om du saager pea o sheet..

2009-07-02 @ 00:07:33
URL: http://feliciamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0