i <3 dig pappa

alå allihopa,
idag dagen började bra. men nu sitter jag hära i tårar.. orkar nte berätta för folk som inte har ngt med de att göra, de är oxå om familjen så d är privat. iallafall, idag vi åkte från göteborg, d va chill. igår vi badade uf vilka katter d va dära ja trodde jag skulle dö haha, trodde göteborg va riktig svenskt ställe men nej kaaaaatter överallt driver nte, sen ja ligger & solar, fyra blattar kommer & lägger ut sin filt och grejer precis bredvid MIG av hela stranden just dära.. haha iallafall, sen vi åkte t liseberg, skit roligt ja svär. de va bara me familjen vi åkte t göteborg, men ibland är de skönt att bara vara med familjen, & min familj e underbar så de va bästa dagen. men iallafall, vi åkte ju i onsdags och kom hem idag vid sex ungefär.. mötte maria som jag väntade på i miljoner år. tillslut kom hon, sen vi satt & snacka , berättade vad som hade hänt.. sen efter ett tag vi gick mötte sara, maria lämnade sin plattång t henne, älsklingen åker t uppsala imorgon :( , sen mötte vi sara merrisha & ilknur vi snackade om MJ 's död & allting, king of pop e död, svär man kan nte tänka sig :o. iallafall som sagt ja maria hela min släkt och alla skulle åka upp t mitt land ju, men nu blir d så att vår familj inte åker upp, resten av min släkt åker ju upp men inte vi. vi kanske åker upp sen, men inte just nu.. inte förän allt blivit bättre, imorgon ska ja åka & hälsa på pappa som ligger inlagd på karolinska. saknar honom. som sagt man vet nte vad man har förän man förlorar det. tänk på de, så ta hand om dom som står er nära, & älskar er..
aja ska bara chilla nu, lyssna lite på musik & bara försöka ta de lugnt...
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0