i ♥ u

jag vill först & främst säga tack till den mest underbaraste personen i mitt liv, du bar runt mig i 9 månader du har fått stå ut med mig 14 år.. allt jag gjort, du har krigat och stått vid min sida vad som än hänt, jag har gjort dig besviken så många gånger men jag har försökt vara den perfekta dottern för dig.. jag vet jag e din ända dotter och du e rädd om mig när ja stannar ute ti 2-3 utan att svara på dina samtal, & ja vet att dom gångerna du skickat iväg mig har vart svårt för dig men du gör för min egna bästa. ja vet att ja kan ha sagt elaka grejer till dig men från djupet av mitt hjärta du vet själv att jag inte menar det.. och dom tiderna du gått igenom som har vart svåra för dig, som ja inte orsakat, asså de gör ont att se dig ledsen det gör bara mig ledsen, jag älskar dig fett mycket mamma, du & alex dom ända som har stått vid min sida under alla dom här 14 åren.. kolla på dig, du har inte vart i ditt egna hemland mer än 8 år för pengarna inte räcker för du har så fkng mycke räkningar men ändå skickar du mig dit, för du vill JAG ska ha perfekta sommaren du vill att JAG ska vara glad, du skiter i hur du mår bara jag mår bra.. jag vill inte åka nånstans mer utan dig, vart ja än går du ska vara med mig jag tänker inte lämna dig igen.. för 2 år sen jag va utan dig i 4 månader jag fick inte ha kontakt med dig ingenting fick inte ens ha lur, varenda natt jag grät och saknade dig.. den där bilolyckan oxå som jag och du va med i, bilar kom från 4 olika håll och rakt in i oss men du kastade dig över mig och sket i dig själv.. mamma älskling bästa finaste mamma, jag tänker aldrig förlora dig igen, jag ska göra dig stolt jag ska gå ut skolan med bästa betygen jag ska in i bästa gymnasiumet jag kommer plugga vidare allt för att göra dig stolt, jag ska lägga ner me allt rökande för din & storebrors skull, ni är det bästa som någonsin hänt mig och jag tackar gud varje dag att jag har er..

jag älskar dig mami idag imorgon & för alltid ♥


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0