i'll be right next to u

bror håll ut, jag kommer okej jag lovar med hela mitt hjärta jag kommer få ut dig därifrån jag skiter i vad det krävs jag ska få dig i trygghet igen jaag har ingenting att förlora jag har ingenting att leva för jag har dig att dö för, 9 år har jag känt dig 9 år har du funnits där för mig även fast jag brytit kontakten.. bara 1½ år har jag inte hört av dig har jag inte sett dig och nu vet jag varför & nu ska jag hjälpa dig och förlåt för allting de här är anledningen till varför jag mår skit varje jävla dag det här är fucking hor anledningen till varför Gud gör mitt liv komplicerat, jag kommer tro mig du kommer inte oroa dig för nåt, jag offrar mitt liv för dig och om de krävs att dö, jag är villig att ta den chansen bara allting för dig för jag kan inte och jag FÅR inte förlora en till, amir håll ut förlora inte hoppet, inte än inte snart inte nån gång alls ! för jag kommer va där hela jävla tiden jag kommer aldrig göra om samma misstag jag kommer fucking fixa allting allt ska bli bra..
du är den finaste personen i mitt liv, du har lyst upp mitt liv helt & hållet du har skyddat mig från allt du har visat mig vad kärlek betyder, vilket andra "nära" till mig inte gjort.. ska jag vara ärlig ? du är den ända som hjälpt mig vad jag än gått igenom, du är den ända som förstått och kan mitt liv utantill, DU stog där och såg allt med mig DU såg hur han låg där hur han förlorade sitt liv sakta sakta, de va DU som tog emot mig med tårar forsande nerför mina kinder, du satt med mig varendaste natt och jag fick gråta ut, du följde med mig till minnesplatsen.. jag älskar dig bror, fortsätt kämpa, imorgon kommer vi och hur lång tid det än tar hur lång tid jag är ifrån allihopa jag kommer klara mig bara du mår bra, och även fast jag blir skadad som sagt jag bryr mig inte bara du mår bra..
förlåt för allting förlåt för jag varit världens sämsta vän förlåt att jag lämnade dig, inte bara en gång till o med flera gånger.. 10 fingrar upp till gud handen på bibeln, det kommer ALDRIG mer hända igen.. jag ska kämpa för dig och jag ska kämpa för mig, när allt e bra och vi båda två är tillbaka kommer jag vara lycklig..
Tack för dom här 9 åren bebis finaste bror min vackra ängel som gud sänt ner, jag glömmer dig aldrig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0