i'll pray for u

igår ja och matilda kollade på the unborn typ lite i början ja somna, men innan vi busringde & shet hahah d va cok kul.. o sen ja frågade alex fall han kände alen från eds typ 91a han ba hört namnet varför ja ba e han katt han ba ja vet inte sen efter 100 år han ba asså jag e inte bög.. HAHAHAHA ! ja hade äns inte sagt ngt, men iaf de knaz nu för tiden vene vem jae vän me o inte alla kommer o går som bussar re vaere här. men iaf, ja va igår o snacka me nico om massa grejer, d chill mellan oss sen resten ja bryr mej inte.. asså som vah med, iaf sen ja o matilda vaknade klockan 12 vi satt o kolla på mirrors skit läskig jag dog asså ja vågar inte kolla i speglar kommer aldrig hela mitt liv göra de heller! ALDRIIG! okej jo nån dag men ja undviker speglar nu är så fucking rädd att ja vet itne vad kan sitta i ett rum utan speglar.. men aa sen felli kom ti mej & matilda tagga hem sen ja å felli gjorde sallad hemmos mej o kolla på shopaholic vene vad twilight the unborn o typ nån till hahaha... sen vid 8 vi gick ut o sprang tills 9 nåt på vägen vi fastna för snorungar förföljde oss men vi sprang non stop o sen båda gjorde 202 situps.. haha skit bra värsta förändringen, igår fan vi stannade efter 5 meter.. men sen jag felli alex och wille satt & kolla på skit läskiga filmer, som the messengers .. fett läskit, sen vi såg släkten är värst, skiit rolig ja dog hahahah nu jag och felli sitter vid datorn medans alex och wille kolla på cok mobbade filmer, vi ska kolla snart på mean girls titanic wss ( west side story ) sound of music och the break up! hahahah de blir många filmer och många timmar :)
märker de blir långt inlägg, ska lösa grejer med jenny nu den där tjejen asså.. iaf chao / maria

Kommentarer
Postat av: jeni

HAH AA JAG DENHÄR ASSÅ :D <3

2009-07-30 @ 19:02:17
URL: http://jjenniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0