i'm back hoes

shooooooo jag e tillbaka :D
faaaaaaaaan va skönt de va att tagga ifrån sollentuna, i två veckor oxå :) träffa hela min släkt plus maria va me oxå.. ännu bättre! gaalna vi e , de kommer vara många minnen därifrån , som bada tre på morgonen asso sjuka människor! iaf, igår ja maria naomi gick hem t naomi vi kolla på twilight <3 läste ut ettan när ja va borta.. fick låna av kusin, svär beroende framkallande, rekomenderar verkligen den boken! iaf, sen vi sov hos naomi, dom skulle t grönan, vi somna tre ja vakna sex, på tal om sex hahaha, min & naomis samtal hahaha, maria ba låg dära typ sov hon pallade nte höra våra historier hahahah.. iaf, dagen idag har vart seg för maria & naomi e på grönan me naomis family, så har typ nte gjort ngt. jo , tagga hem åtta från naomi, tog buss sen tåg sen mamma kom & hämta mig vi handla på ica maxi hahaha, sen vi tagga hem städa plocka upp alla mina miljoner kläder från torpet, sen blev klar, la mig i sängen kl va typ tolv, somnar vaknar två går upp duschar fixar mig åker t stinsen köper ett par nya tights från vila - 250 kr , sen en tröja från bikbok - 150 kr. sen går t sollentuna, skulle möta gullan saknar henne fett mke, & hannah egentligen men de blev nte så utan träffade miriaaam älskling hon får mig alltid på bra humör. nu börjar jag faktist sakna evin :/ hon har vart borta i snart en månad man känner verkligen att galningen e borta. hoppas iaf hon hare bäst dära.. nu ska snart ut & springa with my brotha , hahaha svär vi köpte michael jackson's skiva typ greates't hits ngt, hahaha den hära låten vet nte vare meren, men den e skön, de e jackson five :D
du & din musik kommer leva med oss föralltid, rip MJ 
 


felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0