king of pop

sho, har nyss snackat med naomi i hemtele i 90 minuter medans ja satt & lyssna på en massa låtar med michael jackson . har växt upp med hans muusik , mamma dör för hans musik ,, hela min barndom ja har älskat han & hans låtar, han har vart min idol sen liten. iallafall, naomi kommer t mig imorgon, sen matti ska komma över & lämna några tabletter haha. sen ska ja naomi & min familj åka & hälsa på min pappa på sjukhuset.. sen hämta min mobil som ligger i en av våra bilar som står vid sjukhuset, så om ja nte svarar på sms eller om ni ringer, ni vet varför.. sen ska ja säkert träffa maria eller ngt, sen på kvällen ska sova hos min älskling naomi.
ska fortsätta snacka skit med noomi. ta hand om er / felicia


låten alla kan - rest in peace Michael Joseph Jackson ''king of pop''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0