let me get tha..

..freeeeeeedom !!!! älskar den låten asså wiih, ja mår bra när ja hör den shet .. lyssnar på den nu.. iaf tidigare innan va jag miriam och felli hos lotta då hennes kompis carro vah där hähä d va skit kul vi hade musik högsta volym i bas o allting sen lotta fixade miriams hår lite av de, sen hon fixade mitt o gjorde 6 inbakade flätor:) 3 på varje sida, sen ja tror hon har gjort hela miriams hår just nu, eller ja vet itne säkert dome itne klara än.. Men iaf jag och felli sprang 40 min lr 45 asså bra jobbat felicia.. men faan ja borde skärpa mej helt seriöst igår jag stannade inte en ända gång jjag tänkte såhär " om ja kmr ända dit utan att stanna jag kmr komma över honom " sen ja sprang dit ja ville utan att stanna och fortsatte tänka så hela tiden o ja tänkte oxå " due duktig du klarar de här, kämpa " och ja gjorde de, idag ja tänkte " fan va jobbit mina ben omg ja dör " ja hade cok ont i benen aså ja kunde inte gå hoppas felli hämtar kryckorna imorgon för ja kan inte röra på mej ja tror jae förlamad :/ lr nej faktist inte men aaaaaah ! ändå .. jag laddar ner.. ska se vänta.. aa laddar ner the reader, värkar va rätt så bra.. eller ? haha mår illa !!!
igår nåt bra hände eller javet inte :| känner mej död men ah,  ja vet han sviker igen sen de blir om igen ord mot ord, grovt bråk, inte vänner flera dagar går nån av oss säger förlåt, vänner igen sen de just allti han som ska hugga mej i ryggen -.- sen ord mot ord, grovt  bråk flera dagar går sen nån av oss börjar snacka vänner igen asså de kommer gå runt sådär hela tiden fan man tror de här e drama film eller nåt :S svär


men iaf positiva tankar.. jag saknar jeni & naomi grovt ! <3
/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0