like a virgin

HAHAHAHAHAHA, rubriken säger allt :D
maria har sovit hära i natt, eller sovit & sovit, vi har nte sovit en blund men anyway. ska berätta lite om dan, först vakna vid ett maria naomi & miriam kom hit, vi åt & altl SOM VANLIGT :) sen vi tagga ut vid fyra. snackade med pappa idag åååh va jag saknar den dära gamla gubben :'/, han kommer hem imorgon kanske, vi hoppas! iallafall sen åkte vi t sollentuna, fast sen direkt typ naomi & miriam taggade, dom skulle t naomi och äta fixa sig och allt sen t muzze's fest. jag & maria orkade inte gå så vi lämnade dom sen vi gick till ica & köpte kladdkaka & tropisk frukt dricka <333333333333333333. vid 9 vi taggade hem för min mamma skulle t jobbet , vid tre på natten vi åt pizza vet nte vad haha, riktiga tjockisar men vi njööt.. sen dess ja & maria vet nte vad vi har suttit & sjungit britney spears sen madonna , LIKE A VIRGIN HAAAAAAHAHAHA på högsta volym oxå med bas vet nte vad. asso ni skulle sett mig & maria och våran lilla mini konser, eller nej ni vill nog inte se haha! snart vi ska ut & spela fotboll, haha riktig morgon träning , BEHÖVS hahaha, vi kom nyss in haha men nu maria tvingar mig gå ut & spela fotboll, hon kommer ändå få i sig såå :)
asso den hära snuuubben e riktigt psykiskt sjuk men på ett skönt sett vet nte varför, ja & maria ställde oss upp & gjorde hans lilla dans & sång vet nte vad till låten, asso ja svär när vi kolla på varandra, hur vi såg ut man ville bara skjuta sig själv. iallafall här ni får videon, asso d finns bara cp remixer, här är iallafall orginalet, även fast d är filmat från typ datan?
ENJOOY!
 

felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0