min bebis

† N ~ herre min skappare-.- says:

habibi! jag måste bara säga, tack för att du varit en sån bra vän! tack för allt utan dig skulle jag aldrig ha kommit över *** eller någonting skulle säkert vara hemma hos dig&gråtit nu men gumman jag älskar dig mitt liv har bara blivit bättre när jag har varit me dig! tack gumman aldrig utan dig!<3

' / Maria Theresa - rip mj says:

aw bebiis, du vet att ja alltid finns här för dej vad som än händer, ja lovar dej kommer aldrig svika dej kommer vara med dej tills döden skiljer oss åt, det finns ingen som du.. Du fick mej komma över ********.. de jag som ska säga tack, du har funnits där för mej hela tiden.. jag älskar dej älskling, du & jag livet ut vist?<3

† N ~ herre min skappare-.- says:

självklart älskling maria&naomi systarna föralltid!<3

' / Maria Theresa - rip mj says:

aaaaaaalltid beebiis !! <333

† N ~ herre min skappare-.- says:

habibi när du åker t libanon så asso jag kommer döööö! kommer sakna dig sten hårt !<3

' / Maria Theresa - rip mj says:

jag ska ingenstanssss ! vart har du fått ifrån att ja ska dit <3

† N ~ herre min skappare-.- says:

men i vinter jag kommer inte låta dig åka!<3

' / Maria Theresa - rip mj says:

men du ska ju oxo iväääg älskling xD

† N ~ herre min skappare-.- says:

men jag ska iväg efter julen kom jag på-.- när du e tbx så typ några veckor efter så ska jag tagga

' / Maria Theresa - rip mj says:

hahaha ja kommer hem i mitten av januari ungefar eller mitten av februari blir borta 4 mnader

† N ~ herre min skappare-.- says:

OHA! OCH DU TROR JAG KOMMER LEVA?! marrriiiia jag kommer inte låta dig åka!

' / Maria Theresa - rip mj says:

men ja riiiiiiiinger dej beebiiis va inte lessen habbiibti

† N ~ herre min skappare-.- says:

okeej bra! kommer sakna dig, men aja skit i de nu, vi ska ta vara på tiden okej

' / Maria Theresa - rip mj says:

jaaaa

† N ~ herre min skappare-.- says:

okej bra

† N ~ herre min skappare-.- says:

kl elva tolv hos dig imorn okej?

' / Maria Theresa - saknar gamla malmv :/ says:

aaa

† N ~ herre min skappare-.- says:

okej bra, men nu ska jag kolla på film habibi kommer tbx snart LOVE YOU!<3

' / Maria Theresa - saknar gamla malmv :/ says:

jalla hayate vi syns ! <3


aaalskliiiiiing so soot due, po gud due mitt allt <3333
peace / maria


Kommentarer
Postat av: naomiii

älskar dig bebis!<3

2009-07-12 @ 16:06:51
URL: http://gonzaaleez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0