något mittemellan

helojsan,
hahaha första dagen sen ja kom hem från landet ja är hemma .. skulle typ egentligen träffat miriam idag, men ja orkaaaarrr verkligen inte gå ut, igår va helt slut trodde ja skulle somna hos karro på riktigt, karro ringde mig vid halv ett vi snacka & sånt, sen direkt efter somnade igen, & vakna för nte så länge sen, ja börjar känna mig dålig =/ .. aa men imorgon ska ja iaf träffa karro de är bestämt , men idag har typ nte gjort ngt förutom städa mitt rum & bara typ sovit (a) , ska sätta på någon film eller något senare. juste , om ja ska färga håret svart eller inte ? ja tror ja tar ngt mittemellan , inte typ svart svart, men mörk mörk brun typ , haha! för de e som vissa säger, om ja färgar svart, ja ser blekare ut , & haha ja vill inte se ut som en ''viss'' person :) , så ska färga mörk brunt, ungefär som på bilden dära , sen färga om mina ögonbryn , ögonfransar, hela rubbet .. när ja gjort de någon gång i veckan, slänger ja in en bild sååklart :)
orkar nte skriva längre, kärlek från eran
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0