OMG !

shet baba ringde nyss o allt han ba ti mami säg till maria d väntar en överraskning på henne.. sen mami ba vadå för överraskning sådär chockad, han ba säg inget ti maria hon ba nejnej fast ja stog bakom hon märkte inget sen ja hörde i luren han ba; amir är hemma nu i skärholmen.. WAAAAAAAAH !! JA SPRANG DÄRIFRÅN COK GLAD LETADE EFTER MIN LUR FÖR ATT SÄGA TILL FELLI & NAOMI, SEN MAMMA HON KOLLAR BAK HON BA, HMM JA KÄNDE ATT NÅN STOG BAKOM MEJ SEN HON SKRIKER I LUREN O BA YEEEES VET INTE VAD HAHAHA..
omg mitt hjärta går i hundra miljoner slag, alltså om ja åker dit idag så kommer ja få träffa .. bara felli vet!
ååååh..

justja, ska möta naomi vid 6 i sollentuna hon kmr hem från dalarna =D
peace / maria


Kommentarer
Postat av: E

du kommer träffa mig då, visst du menar mig visst visst? haha skojar bara men ey deh va vii som sa till han att ringa och säga till dig det men vi har redan hämtat han för han kom 8 på morgonen.. igår varför kom du inte för till skär ? de va väärsta festen walla vem du vill och kan tänka dig blev packaade svär dom vah sjuka du skulle sett jonte, du vet långa trädet brevi bossens villa han klättra enda upp som en aappa på gud sen han hoppar ner och springer som han mår bra han börja blöda hans ansikte.. de va cok roligt, om du hade varit där ajajaj ;)

walla jag saknar dig maria <3

2009-07-31 @ 13:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0