övertalning

ska övertala mamma att låta mig åka med nadia, för vad jag än gör här är fel.. jag åker bort då de fett chill o allt när ja kmr hem igen problemen sitter o väntar.. och jag kan inte lösa dom heller för de fakkade problem..
som jag sa till lara igår, de finns problem som inte går att lösas, det finns inget annat sett och göra de heller fan.. ja undrar om ja ska ta den utvägen de blir ba värre och värre för varje fuckiing hor gång..
och du din lilla fitta ja ska spräcka dig sen när sanningen kommer ut, kommer göra dig till halal kött vänta bara, AA DE DU JAG MENAR VA SKA DU GÖRA BREEE FUCKING SNORUNGE SITTER O LJUGER TILL MIN BÄSTAVÄN OCH FÅR HENNE VÄNDA SEJ MOT MEJ !! ÄCKLIGA JÄÄVEL SÅNA SOM DU BORDE KNAPPT FINNAS


FLIIIIIPP :@
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0