skåne tre på morgonen

alåååh peeps,
miriam & naomi gick nyss hem från mig, som sagt naomi sov hos mig asso sjuka människor vi e , ni skulle sätt oss hahaha bara ja & naomi vet, & de kommer nog följa oss t graven hahaha. iaf, vi satt typ nästan & snacka hela natten, t kl sex på morgonen fyfan va skönt asso twini du e mitt allt sväär kommer sakna dig skit mke bulle :D iaf, vid två vi vaknade, miriam koom t mig , idag vi har baaara chillat hos mig ingen av oss palla gå ut, först hahahaha ja skulle äta mina jävla diet tabletter för första gången & ja har svårt före sväär .. aso den dära tabletten största ja någonsin sett svär, & ja fick typ panik, naomi & miriam provade oxå, dom ba lalala den sjunker ner i halsen, du kommer nte sätta i halsen vet nte vad, men ja klara mig :) sen senare ja & bror ska ut o springa mohahah. sen iallafall, vi gjorde köttböllar & spagetti & sen kolla vi klart på MIGHTY HEART så hette filmen , med angelina jolie . riktig terrorist film, men den va bra.. fast dåligt slut. sen efter den kolla vi på she's the man, bäääästa. fick den för typ två år sen, svär garvar lika mke alla gånger haha. tung film.. sen kolla, ja miriam naomi & lotta ska på krysssniiiing hahahaha, :D vi får egen hytt vet nte vad, sväär längtar! vi kommer antagligen åka 3aug häh, aja ska packa nu taggar t skåne inatt kl tre på morgonen, kommer säkert skriva ett inlägg innan de, pöss på rumpan
felicia

   

1. ja hahaha
2. oslagbara tillsammans
3. jag har roligt
4. naomi tvilling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0