skitungen :)

höhööhöh aa rubriken säger allt om min mellersta lillebror :) hane inte här i sollentuna o har inte vart de på uuuuf 1 månad o lite till, hane i norra botkyrka faktist hos baba :o de känns fett weird för nu ja har 2rum för mej själva hos mamma :O hahahaha en some bara mitt som INGEN FÅR BJUDA SEJ IN PÅÅ .. svär på morgonen alla bjuder sej in i mitt rum sstör mej damsuger o shet, & där snackar ja om mamma hahah..och den 2a some hans, egentligen de va min och hans innan  alex flyttade ut, och där har ja min tv.. så nu när han inte är här sover ja i hans rum med tv och dator :D muhahaha, i början av januari så kommer dom renovera hela våår hus och jae så glad dom har sagt dom ska göra de nu i 2 år ja börjar få sykos flipp skjuta någon hoppa från mitt fönster med tagg buskar där nere o sen få ont o sen klaga på att mitt liv e så dåligt som ni hör & ser just nu ÅNGEEEEEEEEEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kommer ihåg när nicklas ba; maria lyssna... du ser den där tornet där uppe ? (vi va i badberget allihopa) ja ba ; aa vaere me den? han ba; näär man har ångest man ska hoppa där nereifrån MED HUVVET före.. ( han gjorde värsta visningen oxo hahahahah ) HAN HAR RÄÄÄÄÄÄTTT..

hmmm.. ska väcka mamma klockan 5 enligt henne för 6 ska vi vara i arlanda min mormor kommer från libanon (semester där borta) och mina 2 morbröder o deras familjer va oxo på semester därborta, och utan kungen alltså mej så har dom fett tråkigt att dom kommer tillbaka till sverige, och kommer tidigare än väntat .. DOM ERKÄNDE :D
ska äta jae hungri.. men ska inte äta för att LARA KAMERAN inte äter & honne min andra halva mitt alllllllllt och hon mår fett dåligt & därför ska ja må dåligt med henne, i love u so much min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0