tell me would you cry for me

shit..lyssna, ja kom hem typ nyss asso gick ner vid 9 sudär skulle möta rodrigo, elafall kolla han e R och jag M

M: vareee duu?
R: va vadå ja e ju där
M: neej due inte alls :S ja står där
R: Var där är du?
M: Café park ? du sa ja skulle vänta här asso vafan ja måste skynda mej har inte mycket tid !!!!!!!
R: maria.. ja vill inte skrämma dej, men du måste åka imorgon
M: chaa vart
R: han behöver dig du ska dit du måste och jag måste
M: kan du säga vart så kan jag säga okej?
R: ******** förlåt men jag måste lämna dej dit
M: vah? asso ej höhöh va snackaru om?
R: du har ingen aning haa? möt mej stationen NU jag står där och väntar
M: kommeru inte med din bil ? :)
R: nej du och den där bilen fan får inte köra än 2 år kvar
M: men.. ahap okej ja kommer va där
R: ja är häääär !!! skynda
M: wei ta de lugnt

ja går dit han berättar allting & asso shit, ja åker imorgon på morgonen vid 12 - nås inte på nåt..
och jag kommer tillbaka när jag kan, och oroa er inte.. försök inte nå mig på nåt sett smsa inte heller när jag är klar då kommer jag tillbaka och då kommer jag försöka berätta för er, de här kan ta upp till 2 veckor =/ jag kommer ha tillgång till dator, men kommer vara inne av personliga skäl kommer skriva här så ni vet jag mår bra, och jo jag kommer ha min lur med mig men inte svara på sms eller samtal utan själv ringa till dom som behövs i vad jag kommer göra

grovt med kärlek till min fina vackra värdefulla Lara, kommer sakna dig mest av alla bebis inte ett steg utan dig .. klarar mig inte då, låt mig veta att du alltid finns där .. =/ jag älskar dig andra halva <3

/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0