test hahah

jag har trookigt haha so jag gor en test, och naomi haiwan gick och tvetta bort sin smink for hon ba de tar fett long tid du moste kopiera Å Ä Ö hela tiden, ja kopierade de nyss HAHAHAHA.. men elafall vi ska se va som gor po tv sen vi ska kolla po tv littee sen vi ska chillish suudar snacka och diskutera en massa grejer och imorgon doo vi ska nonstans o bada me nogra skiit kul d kmr bli yani just nu ja alskar mitt liv walla ja kanner mig inte ledsen lengre eller so .. kan va fett deppig ibland men nar jae med bonderna ( naomi o dom ) do jae fett glad HAHAHA :D




VEM


Vem är i rummet med dig? Naomi
Vem fick du sms av senast? Hoda
Vem tänker du på nu? Naomi naken.. saaaaaajjjjjkkkk !
Vem pratade du senast i telefon med? Sara kahpa idris
Vems hus var du senast i? Sara L
Vem sa du senast "jag älskar dig" till ? Marilyn
Vem önskar du att du var med nu? storebror
 
Vem är din favoritsläkting? Moster :D
Vem i din skola går dig mest på nerverna? ehmm om ja ska seja d kmr bli fan en värsta historia jag sejer bara ALLA SKARRIGA FJORTISAR NI VET VIKKA NI E EN VACKER DAG JAG KOMMER STOPPA UPP ER SMINK I ER TRÅNGA FITTA HAHAHAHA flippish svär

VAR

Var går du i skolan? Sollentuna
Var är din mobil? där du vill den ska va ;)
Var är din mamma? i din sovrum
Var sover du? på taket med släkten
Var handlar du mest? Gina är kåt
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Eh.. i ngn butik där dom säljer G-star?
Vart åkte du senast bil? hem till naomi
Vilket rum är du i nu? mitt rum

VAD

Vad åt du senast?  pizza i vår fläshiiga pizzahut kök :D 
Vad drack du senast?  vatten
Vad är det för färg på dina byxor? de svarta tajts gawad
Vad är den närmaste saken som är blå? handduk som hänger på stolen..
Vad gillar du mest med skolan?  bilden
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favoritfärg? walla ja vet inte
Vad är din favorithemsida? din tub = youtube
Vad är ditt favoritskomärke? adidas.
Vilken film såg du senast?  ja kommer nte ihåg..
Vad gör du just nu? skriver denna onödiga skit

VARFÖR


Varför går vi i skolan? fför vi har inget liv
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)?  javenne folk e konstiga nu för tiden
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? för dom har tråkigt
Varför är alla besatta av OC? för d e den bästa serien fast dene slut nu :)

NÄR

När blev alla besatta av myspace? vet inte ja har inte de
När började du skolan? när jag var 6 år
När är din födelsedag? 6 juni
När gick du senast till ett köpcenter? igår hahah SOLLENTUNA CENTRUM XD
När köpte du senast nya byxor? vet inte
När var senaste gången du tände ett ljus?  2 veckor sen
När var du senast i skolan? 8e juni HAHAHA fick sluta 2 dar tidigare en alla andra
När träffade du din pappa senast? för 2 veckor sen.
När duschade du senast? today

HAR DU NÅGONSIN


Hånglat i mer än tre minuter? nej du vet, aaa hahahaha:D
Sovit i en annan säng? jaaa
Hånglat på en bio? nej JAG E INTRESSERAD AV FILMEN !!!! har betalat för det annars de bara o hyra en hotellrum om det e så
Hånglat i skogen? aa hahaha
Tyckt att din kusin är fin? jaaa haha
Sovit naken? näär ja va liten hahah annars nej folk bjuder sig in i mitt rum hela tiden fan ingen respekt asso
strulat med flera samtidigt? jaa 1 gng men d va misstag
drömt om någon 2 nätter i rad ? fleraaa
Målat om ditt rum? i alby aaa..
Dansat framför en spegel? strippat oxo om ni vill
Fått hicka? omg vill bara skjuta mig när ja får det
Stulit pengar från en kompis? aaaldriiiig !!
Hoppat i en bil med folk du just träffat?  jaa
Varit i slagsmål? HAHAHA VARJE DAG ! :D
Smugit ur ditt hus? aa hahaha
Haft känslor för någon som inte känt det samma? aa
Blivit arresterad? don't ask
Hånglat med en främling? jaa men ja va mobbad då hahaha
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? eh aa ?
Varit förälskad i en granne? aa för 2 år sen fast han bor i en annan port hahah
Struntat i skolan för att göra något roligare? tro mig jag emma och elsa gör vår egna håltimme hahahah
Sovit i en säng med någon av samma kön ? aa men aso de suudär kompisar
Sett någon nära till dig dö? a..
Varit på ett plan? jaa
Kysst en bild? aa haha påminn mej inte hahah
Sovit till 5 efter middag? OM? HAHAH 
Älskar eller saknar någon just nu? Älskar inte, men saknar.. aaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0