till dig

är de någon som lyser upp mina dagar så äre fan du. du är värd något mke mera än va jag kan ge dig, syster du e värd guld. våran humor e sjuk, när vi e tillsammans d är då vi e oslagbara. ja har aldrig aldrig känt någon som du, ingen som förstår mig på de sättet som du gör, inte någon som har fått mig garva på de sättet som du gör, få mig att le på de sättet som du får .. finns de någon ja kan kalla äkta är de du! du har alltid funnits dära för mig när ja behövt dig som mest, den tiden ja hade de jobbigt stod du upp för mig, ja visste att va de än va kunde jag gå t dig, för du hade alltid en öppen famn där för mig.. & lyssna, vad som än händer. hur mke vi än kommer tjaffsa, jag kommer aldrig lämna din sida, inte efter allt du har gjort för mig.. ja kommer alltid finnas hära för dig som du fanns för mig.. de finns nte en sekund av hela våran vänskap jag ångrar att jag träffade dig. Naomi Gonzalez, jag älskar dig över hela mitt hjärta tvilling, & ta hand om dig nu när ja e i skåne, kommer ringa dig varje dag & se hur du mår. stor kärlek till dig! ♥
do you remember? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0