tisdag

tjena mitt bena :)
idag ännu en dag hemma hahaha, men inte ensam sååklart. asså de e knaaass, allas ord går emot varandras nu & ja blir bara mer & mer förvirrad, den säger den har gjort så, den säger den har nte gjort så & att den har gjort såå GAAAH, skit mobbat av er alla, för ja bryr mig inte, men ändå ni måste göra fetaste grejen av de hela.. iallafall haha, kl elva maria kom hem t mig, drömde skit äcklig dröm vill nte ens ta upp den :'/ .. sen vid tolv miriam kom oxå :D sen vi snackar & sen noppar miriam marias ögonbryn, dem va skit tjocka för att hon sparade, sen de blev uuuf skiiiit fint, men jag istället som typ höhö nte har några alls, men miriam noppade oxå dom & de blev faktist fint oxå :) , sen vi åt mamma gjorde mat t oss hääh , sen en timme efter , min syster ba aa lalala när ska ni springa, ja ba göre när dom taggat. men sen maria & miriam följde, ja & maria sprang i 45 faacking minuter haha, skit duktiga , sen miriam cykla full fart bredvid haha, vill se oss själva hur vi såg ut, när vi kom hem vi va helt döda svär, vi dricker så mke vatten när vi kom hem att vi nte slutade haha, sen vi gick ut på min trädgård & gjorde situps haha, gjorde 75, maria 70, miriam 70.. fan va duktiga vi är. sen vi kolla på juno. maria tagga hem vid typ åtta kanske . sen efter kolla ja & miriam på cinderella story .. svär kan alla repliker uttantill .. sen nyss miriam gick hem sen jag .. & min maaamma aahahahah, följde henne sen såklart före antonio vet nte vilka va tvungna komma går dära m t-shirt shorts vet nte vad, men men ändå, sen aaa nu ja svär ska snart tvätta av mitt smink & sova fan e skit tröött. aaja kisses /
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0