tidsfördriv

Gråtit tills tårarna gick över i skratt: aaa
Skrattat tills jag börjat gråta: aaa varje dag fan
Fått ont för jag skrattat så mycket:. haha oh ja
Blivit svullen om ögonen för jag gråtit så mycket: mååånga gånger
Gråtit mig till sömns: aaa
Skrattat mig till sömns: nej?
Förlåtit någon som inte är värd min förlåtelse: aaa....
Blivit förlåten trots att jag inte var värd det: aa
Svikt en vän: aaa :/
Blivit svikt av en vän: aa..
Förlorat en nära stående: aaa
Vart otrogen mot någon: nej, eller de beror va ''otrogen'' gränsen går
Blivit utnyttjad: Ja
Någon har vart otrogen mot mig: nte vad jag vet
Fått någon att vara otrogen: HAHA aa
Drömt något som slagit in: aaa
Drömt sexuellt om en kompis pojk/flickvän: nej :s
Drömt sexuellt om någon: aaa
Blivit av med oskulden: nej
Haft sex på fyllan: nej?
Haft sex på en allmän plats: nej -.-
Kysst en okänd: yes yes
Blivit kysst av en okänd: aa?
Någon har trott att jag var någon annan: ja
Blivit missförstådd på ett pinsamt sätt: aa fan
Missförstått någon annan på ett pinsamt sätt: aa
Skämt ut mig: hahah uuf
Sett någon annan skämma ut sig: aa
Skämt ut en kompis: aaaa
Blivit utskämd pga en kompis: aaaaaa
Slängt ut någon ur mitt hem: nej ?
Blivit utslängd från någon: nej faktist inte
Lyft någon upp-och-ner: har jag säkert
Jag har själv blivit lyft upp-och-ner: har jag säkert
Gått ut med en tröja ut-och-in av misstag: hahahaha a
Glömt att ta på mig underkläder när jag skulle ut: nej
Blivit busted av mina föräldrar: aa för många gånger
Fått en smäll på käften: aa
Slagit någon på käften:  aa!
Blivit slagen i magen med knytnäven: nej nte va jag kommer ihåg
Slagit någon i magen med knytnäven: aaa
Kallat någon hora: yes
Blivit kallad hora: aa ,
Gett någon smeknamn pga saker den gjort: haha aa !
Fått smeknamn för saker jag gjort: aaa
Hatat min mamma: Aldrig!
Vart hatat av min egen mamma: nej
Blivit älskad: aaa antar ja haha
Älskat någon: aaa
Vart kär i någon som inte var kär i mig: Jaa
Någon som jag inte var kär i har vart kär i mig: aaa haha, svär jag maria & naomi riktiga offer svär
Blivit dumpad: Ja.
Dumpat någon: Ja.
Sovit i samma säng som mer än 4 pers: haha aa :D
Hört någon prata i sömnen: yes sir
Fått höra av andra att jag pratar i sömnen: hahaha a (a)
Sett eller hört någon gråta i sömnen: nej tror nte
Sett eller hört någon skratta i sömnen: aa min syster har
Någon har sett mig gråta i sömnen: aa
Någon har sett mig skratta i sömnen: neej ?
Skaffat mig ovänner av ingen anledning: aa asso onödigt
Blivit hatad av ingen anledning: ja
Någon har hatat mig: aa
Jag har hatat någon: aa
Jag har varit avundsjuk/svartsjuk på någon: haha aa ja blir djävul då
Någon har varit avundsjuk/svartsjuk på mig: aa vissa har berättat de för mig.. förstår nte varför.
Varit vän med någon för att bli populär: ärligt talat, ja .. men de va fett länge sen
Någon har utnyttjat mig för att bli populär: vet inte
Gjort mig själv illa med flit: a.
Blivit sårad: men jaaaaaaaa
Sårat någon annan: aa tyvärr
Skadat någon annan fysiskt: nej inte allvarligt iallafall
Blivit skadad av någon annan fysiskt: nej nte allvarligt
Bråkat med någon genom datorn: hahaha aa , va riktig snorunge då
Bråkat med någon i telefon: aaa
Fått ovänner för att jag stått för vad jag tycker: yes de har jag
Blivit ovän med någon för att den inte tycker som jag: jaa, haha e för envis
Vart tvungen att ha sista ordet: aa
Jag hart haft en tvångstanke: haha aa
Jag vill bli kändis: njeaea
Jag vill operera mig: aa
Jag har piercingar: nej men ska skaffa näsan


/ felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0