orkar ingenting, inte ens röra på mig.. jag har så fucking ont i huvvet ja pallar inte tänka ens mina tankar fakkar hela mej.. okej nu måste ja säga nåt -.- föööörlåt ja vet ja överreagerar ibland över va du gör lr säger men duvet att ja BRYR mej även fast du inte vill ellr pallar att ja ska hänga som en tråd över dej, ja gör inte d här för mej eller dej egentligen för jae klar med dej :D, utan för ngn annan, you know i have a secret ;) hoppas andra halva blir glad, höhöh om gud bara visste ... yaaaah klart med det där sa förlåt =D hahah första gången.. men allafall sitter och kollar på bilder från mitt sony ericsson minneskort la den i datorn omg vikka videon hahahahahha :'o minnen minnen.. saknar d där aså, saknar 7an INNAN alla börja tjafsa :S hahah bara leslie vet va ja menar, aja peace out broes&hoes .. / maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0