vila i frid

jag kan inte sluta tänka, varför Gud tog ifrån mig en del av mitt hjärta en del av min kärlek..
till min älskade bror, du finns där uppe i en mycket bättre värld, kom ihåg att jag älskar dig


de känns som om tårarna är slut men så fort jag tänker på dig så kommer dom ut, vi träffas
igen för vi alla kommer dö vila i frid ja hoppas att du hör
du va min bror & då de känns helt fakkat så overkligt kan inte fatta det att jag aldrig kommer
träffa dig mer du kommer inte tillbaks hur mke ja gråter och ber de e sorligt du blev ba 14 bast
jag saknar dig, ja saknar dig starkt Gud gav dig till oss så han tog dig tillbaks, men i mitt hjärta
så lever du alltid kvar en vacker dag så träffas vi igen, jag vet att du hare bättre där i himlen..
du hade de svårt ja du genomgled livet, men hos Gud så stod allt skrivet från dagen då du föddes
till dagen då du dog, du kämpade som fan men till sist fick du nog, jag saknar dig min bror varför
hände de här? vi träffas igen - vila i frid..
jag kommer ihåg dagen då ditt liv tog slut vi åt frukost tillsammans sen stack ut jag kunde aldrig
ana att du skulle dö men 30 min efter allt hänt såg ja ambulansen utanför ja satt kvar där och fällde en tår
visste inte att det skulle hända men ja misstänkte nåt ändå, hur mke ja än grät fick ja hoppas på d
bästa, de sista ja ville va att du skulle försvinna, ja la mig ner på marken & skrek ut ditt namn
bad till Gud att det inte var sant..
de känns som om tårarna är slut men så fort ja tänker på dig så kommer dom ut, vi träffas igen
för vi alla kommer dö vila i frid ja hoppas att du hör .. ='/ ♥


/ maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0